Aan de campagne ter ondersteuning van DDW’s thema 2015 (‘What if…’) is vorm en invulling gegeven door ontwerpbureau Fabrique uit Rotterdam. Internetbureau Freshheads uit Tilburg tekende voor de nieuwe website, die deze week officieel in gebruik is genomen.
Gebruiksgemak
Om publiek beter de weg te wijzen door DDW’s omvangrijke negendaagse programma, is bij de ontwikkeling van de nieuwe site gekozen voor een thematische indeling en functionaliteiten die voldoen aan hedendaagse interneteisen. Onder meer een verbeterde zoekfunctie binnen het programma, designroutes en een overzichtelijk blokkenschema optimaliseren het gebruiksgemak.
Wout Withagen, directeur Freshheads: ‘DDW is een sterk merk met internationale ambities. Op basis van de campagne en identiteit van Fabrique hebben wij een website gerealiseerd die het karakter van het evenement goed visualiseert: creatief, interactief en vol beleving.’
Volledig programma online
Negen dagen lang presenteert DDW op bijna 100 locaties processen, experimenten en ideeën, antwoorden en oplossingen van 2500 designers. Het volledige programma van de veertiende editie staat vanaf deze week online. Kijk voor meer informatie en tickets op www.ddw.nl.