Zoeken

Sluit zoeken
Terug naar Programma
3Ps ziin passé. Het is de uitdaging om in elk design een nieuwe orde te volgen. Eerst Planet. Daarna People. Daarna profit.

Putting the Planet First - a new orientation

3D viewing room
Put Planet First.
Leonie Boschma

Vier rivieren hebben al wettelijke rechten. Wat als dit werd uitgebreid naar andere natuurlijke hulpbronnen? Samen met de Medinge Group verkennen we wat en hoeveel er wordt gedaan nu de natuur dezelfde rechten heeft als mensen en merken. En werk mee aan een nieuw framework, voor positieve impact.

Als je rivieren, bossen, bergen en oceanen dezelfde wettelijke rechten geeft als organisaties, verandert dat de volgorde in elk ontwerp. Vanaf het begin staan de mogelijke effecten op de planeet centraal.

Vier rivieren hebben al wettelijke rechten: de Whanganui in Nieuw-Zeeland, Rio Atrato in Colombia en de Ganga en Yamuna rivieren in India.

Co-creatie van een nieuw framework
Open alle dagen: verkenning wat er al wordt gedaan nu de natuur dezelfde rechten heeft als mensen en merken.

Alleen op 21/10/2020, 10:00-13:00
Lezingen en livestreams door leden van de Medinge Think Tank: een groep merkexperts en visionairs van over de hele wereld die tot doel heeft merken te beĂŻnvloeden om menselijker en bewuster te worden. Met internationale sprekers die aan deze rechten hebben gewerkt en het perspectief inbrengen van de inheemse bevolking die biodiversiteit beschermt.

Alleen op 21/10/2020, 14:00-17:30
In de middag nodigen we je uit om samen een nieuw framework voor design te creëren, met de planeet op de eerste plaats. Je krijgt 6 aanwijzingen die het denken aanwakkeren. Onderweg naar ​​positieve impact voor iedereen. Inclusief de planeet.

Zoals te zien in
Partners

Medinge Group - a global Think Tank on Branding

Medinge is een non-profit denktank over merken. Een collectief van academici, merkbouwers en visionairs van over de hele wereld met als doel organisaties te beĂŻnvloeden om menselijker en bewuster te worden. Om de mensheid te helpen vooruitgang te boeken en te bloeien.

Wij staan ​​voor Brands with a Conscience. Een merk met een geweten bouwt duurzaam denken in de kern van wat het doet en probeert altijd verantwoordelijk te handelen. Ten gunste van alle belanghebbenden. Inclusief de planeet.