Zoeken

Sluit zoeken
Terug naar Programma archief

(Archief) Gløv

Geloof in zelfliefde, geloof in een betere wereld.

Dit project was onderdeel van DDW 2022
Gløv — © Suzanne Berkenpas

The green love revolution is here! Gløv is een ecologisch merk dat ervoor zorgt dat jij en de planeet beiden een voldaan gevoel hebben, omdat de producten zijn gemaakt van gerecyclede materialen.

Over het Merk

Naarmate we vorderen op onze reis richting zelfliefde, worden wij steeds meer één met onze eigen natuur. Het logische resultaat is dan ook om deze liefde voor onszelf en dus ook voor de natuur door te laten schemeren in het gebruiken van duurzame producten. Gløv betekent ‘geloof’ in het Noors, hier is voor gekozen omdat Scandinavische landen bekend staan om hun pionierende rol op het gebied van duurzaamheid. Dit merk daagt je uit om te geloven. Geloof in zelfliefde en in en groene toekomst voor onze geliefde aarde. In een wereld waarin je geacht wordt hard te werken en elk moment productief te zijn, is Gløv er om rust te vinden en tijd voor jezelf te maken.

Merkidentiteit

Gløv heeft een organische look en feel. Zacht beige en een matte groentint zijn de kleuren die dit merk ademt. Het gaat over milieubewust leven, geven om de natuur, en geven om jezelf. De verpakking is klein en simpel, om zo min mogelijk materiaal te gebruiken. Het organische bladvormige logo en de look van gerecycled papier staan voor duurzaamheid. De groene producten dragen dit gevoel ook uit, met de kleur van de natuur.

Waarde & Missie

Als je dit merk koopt betekent dat dat jij ook in een betere wereld gelooft. Dit merk is voor hen die duurzamer willen leven en zich gesterkt willen voelen in hun kernwaarden. Met Gløv kun je voldoen aan je sterke moraal, een van die moralen is dat geven om je seksuele gezondheid dient te gebeuren op een duurzame manier. De missie van Gløv is om zelfliefde tot een hoger niveau te brengen zodat je jezelf gaat zien als gedeelte van de natuur. Je hoort thuis op deze planeet, en je hebt de natuur nodig om blij te zijn. Dus waarom zou je de natuur niet een handje helpen terwijl je onderweg bent op een reis richting zelfontwikkeling en sexual wellness? Dit merk heeft de missie om zelfliefde als minstens even belangrijk te ervaren als liefde voor de natuur. Gløv wil dat jij je bewust bent van de impact die je hebt op de planeet en op jezelf. Het merk wil dat jij een duurzaam alternatief kiest en dat jij je zelfverzekerd en guilt-free voelt tijdens jouw sexual wellness avontuur.

Play video

Gløv — © Suzanne Berkenpas

Gløv — © Suzanne Berkenpas

Gløv — © Suzanne Berkenpas

Gløv