The Agency is een nieuw opgericht agentschap dat een infrastructuur biedt om plaatsen die op het eerste gezicht niet bijzonder de moeite waard lijken, om te vormen tot een bezienswaardigheid. Ze stellen de manier van reizen in vraag om nieuwe perspectieven en ervaringen te creëren.
"Agency of Unseen Sights" onderzoekt hoe plaatsen worden waargenomen wanneer ze gemarkeerd zijn met objecten die aangeven dat er iets te zien is. Het doel is om de handeling van het bekijken in vraag te stellen; hoe worden onze ogen worden geleid en gestuurd in een fysieke ruimte? Worden we aangetrokken om iets te zien? Of is alles de moeite waard als het eenmaal als zodanig gemarkeerd is? Deze nieuw opgerichte ''agency'' biedt een infrastructuur om van elke plek een 'must-see' bezienswaardigheid te maken. De objecten bieden de mogelijkheid om onzichtbare "bezienswaardigheden" zichtbaar te maken. Het stelt de manier waarop we reizen om nieuwe perspectieven en ervaringen op te doen kritisch in vraag, evenals de redenen waarom we naar bepaalde plaatsen gaan om ze te bekijken. Moet de plek interessant genoeg zijn om de aandacht te trekken, of zijn het de omstandigheden? Kan men overal genieten van een mooi uitzicht?